Հերթագրում

Լիլիթ Վրեժի Ավագյան

Կրթություն

 

2014-2018թթ․ Հայաստանի Պետական Մանկավարժական Համալսարան՝ մասնագիտացում-տիֆլոմանկավարժ

2018-2020թթ. Հայաստանի Պետական Մանկավարժական Համալսարան՝ մասնագիտացում- հատուկ մանկավարժ- մագիստրոս

2022-2023թթ․ Հայաստանի Ֆիզիկական Կուլտուրայի և Սպորտի Պետական Ինստիտուտ՝ մասնագիտացում- կինեզիոլոգիա- մագիստրոս

 

Մասնագիտական գործունեություն

 

2019-2021թթ․ Սիամանթոյի անվան 162 հիմն. դպրոց

2017-2018թթ․ Smash studio (նախակրթարան )- դաստիարակ

2018-2019թթ․ Level up երեխաների կրթական կենտրոն- հատուկ մանկավարժ, լոգոպեդ

2021թ առ այսօր N3 ՏՄԱԿ(տարածքային մանկավարժահոգեբանական գնաատման և աջակցման  կենտրոն)- տիֆլոմանկավարժ, հատուկ մանկավարժ -

2025թ  առ այսօր Իզմիրլյան ԲԿ,  լոգոպեդ

 

Վերապատրաստում

 

2018 թ․ փետրվար-մարտ – Լոգոպեդական աշխատանքի կազմակերպումն ու իրականացումը

2018 թ․-  Աուտիզմով երեխաների հետ աշխատելու ծրագիր

2019 թ․ -  Աուտիզմ ունեցող երեխաների հետ աշխատելու ծրագիր և ճիշտ համագործակցություն ծնողների հետ

2021 թ․ մարտ 25-26- Տեսողության խանգարում ունեցող սովորողների մանկավարժահոգեբանական աջակցության մեխանիզմները

2021 թ․ - Մանկավարժահոգեբանակն աջակցության տրամադրումը շարժողական ֆունկցիայի խանգարման դեպքում

2025թ․ հունվար 10- մինչ այժմ- Ֆունկցիոնալ Տեսողության գնահատում և վերականգնողական ուսուցում- (FVAR)- Պերկինս միջազգային կազմակերպություն- Perkins School for the Blind

 

Գիտական հոդվածներ

 

Содержание формирования способностей ориентировки в пространстве у дошкольников с нарушением зрения в условиях семьи

STUDY ON THE WRITING ABILITIES WITH BRAILLE SYSTEM OF YOUNG SCHOOLCHILDREN WHO ARE BLIND AND HAVE RESIDUAL VISION

Հերթագրվել բժիշկի մոտ